wtorek, 3 lutego 2015

Witamy w świecie pereł!

Witamy w świecie pereł!

Perły to dar natury który zachwyca Nas swoim pięknem. Nic nie może równać się z ich blaskiem i urokiem. Ja swoją przygodę z nimi rozpoczęłam ponad rok temu. Codzienne obcowanie z nimi sprawiło, że kocham je coraz bardziej. Na początku, tak jak większość ludzi, nie miałam żadnego szerszego pojęcia o perłach. Wiedziałam jedynie, że są pięknie i drogie. Strasznie drogie. Moja praca umożliwiła mi lepsze poznanie ich. Z dnia na dzień nabywałam wiedzę potrzebną do lepszego rozeznania się w tym świecie. I tą wiedzą pragnę się podzielić. Wielu z nas dokonując np. zakupów, gubi się wśród wielu możliwości. Niestety wielu z Nas także dało się nabrać przynajmniej raz. Tutaj będziecie mogli odnaleźć wiele informacji- podstawowe wiadomości, porady, newsy ze świata pereł. Każdy kto chce dowiedzieć się więcej powinien tu zajrzeć. Zapraszam Was do czerpania informacji oraz dzielenia się pasją i miłością do tego niezwykłego tworu natury jakimi są perły.


Pearls Maniac.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz